Pages

Thursday, February 12, 2009

Majlis ramah mesra zon 2 bersama ketua bahagian serta AJK UBKR.



Seperti sedia maklum UBKR telah meneruskan sistem zon didalam pentadbiran nya. Sistem zon ini banyak memberi faedah kepada UBKR untuk tujuan pentadbiran, menggerakan aktiviti dan pemantauan. Sesuai dengan plan tindakan yang telah dilancarkan oleh Ketua UBKR dimana salah satu strategi UBKR ialah turun padang menemui ahli ahli.

Tujuannya adalah untuk mendekati ahli dan juga pengundi.Pendekatan bijak ini penting kerana dari sini lah titik tolak untuk BN mengambil hati ahli dan pengundi dalam usaha mengambil semula kerusi DUN dan Parlimen yang telah hilang.

Zon 2 terdiri dari Cawangan Sri Damak, Cawangan Sedeli,Cawangan Bukit Sri Siantan dan Cawangan Jalan Langat.

Zon 2 telah mengolah langkah, mengatur strategi selari dengan hasrat, misi dan visi UBKR. Buat permulaan zon 2 telah menjemput Ketua, Timb. Ketua dan Naib ketua serta barisan ahli jawatankuasa UBKR ke majlis turun padang bertempat di Dewan Jalan Langat pada 11hb Februari 2009 jam 8.30 malam.

Dalam majlis ini ketua UBKR Tn. Hj Ir Kamaruzzaman telah diberi peluang untuk menerangkan kepada ahli cawangan zon 2 tentang hala tuju, visi, misi dan plan tindakan UBKR yang telah dirangka sebegitu teliti.Semuga dengan penerangan beliau itu dapat memulihkan semula semangat dan menilai, serta merumus kemana arah tuju UBKR.

Program diakhiri dengan penyerahan plan tindakan UBKR kepada setiausaha 4 cawangan didalam zon 2 untuk diimplimentasikan melalui cawangan.